سیاست های مدیریتی

manage1

جایزه ملی کیفیت بر اساس چهارچوب بین المللیEFQM تنظیم و تدوین شده است و به منظور دستیابی به سیاست های مذکور بر مبنای منطق RADAR  :

  • ما باید دقیقا نیاز های مشتریانمان را درک کنیم.
  • ما باید اهداف واضح و قابل تحقق را مشخص کنیم و بر این اساس بازخورد معنادار از عملکرد خود دریافت نماییم.
  • ما باید به طور مستمر و پویا تمامی خدماتی را که به مشتریانمان ارائه می دهیم ، بهبود بخشیم.
  • ما باید تمامی کارکنان را در راستای بهبود کیفیت هدایت نماییم به دلیل اینکه هر یک از اعضای مجموعه نقش پررنگی در تحقق این مهم ایفا می کنند و ما بر این باوریم که این ایفای نقش در صورت فضای کار گروهی و هم افزایی مثمر ثمر واقع خواهد شد.   
  

کارکنان دانیال کیا بدنه اصلی بنای منطق مدیریت RADAR  ( نتایج ،‌رویکرد،جاری سازی ، ارزیابی و اصلاح)  را تشکیل می دهند .

ماهیت مدیریتی دانیال کیا به سمت و سوی دستیابی به مدیریت جامع کیفیت می باشد ،‌که این امر همواره مستلزم جلب و حفظ رضایت مشتریان از حیص تامین مدیریت کیفیت محصولات و یا کیفیت اجرای پروژه ها می باشد و این خود در برگیرنده حفظ منافع ذینفعان ، رفاه کارکنان و انتخاب تامین کنندگاه کیفیت محور به منظور حفظ کیفیت محیط زیست و به طور کلی جامعه می باشد. شرکت دانیال کیا به دلیل پایبندی و تعهد به رشد و تعالی موفق به کسب مدرک اشتهاربه کیفیت 2 ستاره ( جایزه ملی کیفیت ایران) گردید .